Merhabalar, evet soru başlıkta ki gibi.. Prima pampers kullanıyoruz.. Az önce paketin üzerinde üretim tarihi olduğunu düşündüğüm bir tarih var. 2017 yılı diyor. Eşim kokusundan bayatladığını düşününce böyle bir. Araştırmaya girdik. ben kullanma tarihleri olduğunu bilmiyordum araştırana kadar. Bir de bezin içinde tane tane bişey var. böyle şeker pütürü gibi. normal mi sizce bu durum?