Merhaba anneler kızım 4 aylık uyanık oldugu vakitlerde etkinlik yapmak istiyorum ama o cok cabuk sıkılıyor sanki. Renkli kartlardan gösteriyorum ona guzel odaklanıyor bakıyor ama kitaptan resimler göstermek istediğimde hemen kafasını cebırıypr aglamaya baslıyor. Şuan oturamadıgı ıcın emzirme yastıgına yuzuk oyun yatıyorum o sekılde gosteriyor um hemen kafasını asagı ındırım yastıgı emmeye baslıyo Bi türlü odaklanamıyoruz sizin bebeler nasıl. Şuan böyle olması normal mi. Sanırım artık yatmak ıstemedıgı ıcın böyle yapıyor diye dusunuyorum ama yuzuk oyun yatırınca da artık yoruluyor mu bilmiyorum hemen kafayı asagı ındırıyo. Sanki ona faydalı olamıyormuşum gibi geliyo üzülüyorum 😑 Acaba ben mi Bi yerde hata yapıyorum