ikiKudurukAnnesi Ladybugs uyku pijamalarım ile degil ama normal eşortman ve tişört giyiyorum süslenmiyorum
Bal-Kaymak Ladybugs tayt üstüne tişört yada eşofman üstüne tişört. Etek ,pantalon giyip gezemem valla 😂 zaten bazı günler yemek bulaşık derken kaç kere üst değişiyorum belli değil. 😬
Minikprenses_1 Bazen pijamami çıkarmayı unutup gün boyu onla dolaşıyorum sonra makinaya atıyorum 😂 Bazende eşofman sweet
bebeksibiriyim Ladybugs Hellp kity pijama giyiyorum😂adamı karşılayacak halim kalmıyo ki.kapıya sürünerek falan gidiyorum kdjdjdn
Ayla-T Valla ben pijama, eşofman giymiyorum. Eşim de sevmiyor. Tayt, kot, elbise bile giyiyorum. Kendimi hiç salmadım kendimi iyi hissedemiyorum öyke pijamayla gezince. Bakımlıyımdır
bjkbb Ladybugs hiç pijamayla gezmedim bekarliktan gelen bir alışkanlık. Eğer evde yanlızsak yazın hep askılı elbise şort falan giyerim kışında tayt tişört veya esortman giyerim saçlarımı örerim toplarım veya küçük bir ense topuzu yaparm salık saçla hiç rahat edemiyorum. Bu arada tesettürlüyüm
sokomel Ladybugs eşim hep evde. hep pijama veya eşofman ileyim. ne giyeyim ki evde deli gibi gecelik veya rahatsız kotlarla mı dolaşayım 😅