İyi akşamlar herkese. Bebeğim 6 ay 3 günlük. Gece uykusundan önce hero baby gece maması veriyorum ama çok zor yiyor vehepsini bitiremiyoruz. Gece sürekli uyanıyor emmek için, bu sıralar sütüm de azaldı doymuyor hemen geri uyanıyor o yüzden. Gece ne versem şöyle en azından 3 saat uyusa, uyusam, uyusak😖😔 uykusuzluktan zombi gibiyim gün içinde 🧟