Pinar38 Merhaba anneler bebeğim 4 aylık calıstıgım için sütü sagıp biberonla veriyoruz biberon baslıgı 1 numara. Yavas akış kullanıyoruz acaba 2 ya da 3 numara mı kullanmam gerekir. Onu neye göre belirlicem