Yaklaşık 1 aydır uğraşıyorum hastalandi ve geriye balgam ve öksürük kaldı bu balgam nasıl sökülcek bitkisel de kullandım ilaçta kullandım artık şaşırdım burnunu hep temizliyorum duş aldırıyorum bağışıklık güçlendirici kullanıyoruz sırtına vuruyorum yüz üstü yatırıp hava makinesiyle hava veriyorum daha ne kaldı bilmiyorum tecrubeleriniz varsa lütfen yazın