Kızlar merhaba kızım 18 günlük ve malesef doğar doğmaz 8 gün küvezde kaldığı için hiç emmedi sağarak azda olsa verdim ama başta yaşadığım stresten kaynaklı gittikçe azaldı sütüm şimdi anca günde 1-2 kere 20 cc anca çıkıyo onu veriyorum ama onun dışında mama ile besleniyor bir sorun olmuyordu ama 2 gündür çok huzursuz bugünde akşama doğru kucağımdayken fışkırtarak kustu yatım saat önce yine kustu ve resmen yatmak istemiyor sanırım sancısı var gazınıda çıkartıyor ama anlayamıyorum çok tedirgin oldum 😢tecrübeli anneler ne yapmam lazım 🤷🏻♀️