Huriyeasiye Merhaba hanımlar 2 ay 6 günlük bebeğim var kolik bebek sendromu dedi doktor renudıx diye bir gaz damlası verdi de araştırmak istiyorum biraz kimler kullandı faydasını gördünüz mü eğer kullandıysanız günde kaç kez ne kadar kullandınız