kızlar ben şimdi evimin yanında çalışıyorum süt izni sürem kısalcak. normalde 8 de gidip 1 de çıkıyorum öğlen. oğlum sabah 8 9 gibi uyanır biberonla besleniyor zaten emmiyor. 1 de çıkmaya alıştım sürem uzadu ve 8 den öğlen 2.5 a kadar çalışmam lazım. acaba 1 saat daha erken çıkmak için 7 demi insem o saattede açık iş yerim. sanki böyle günüm ölecek gibi hissediyorum alıştım kısa kısa çalışmaya oğlumda 10 aylık 1 yaştan büyük olsa sorum etmicem erken çıkmayı. sizlere danışmak istedim böle erken işe giden varmı yapabilirmiyim acaba