Kızlar oğlum 7,5 aylık. Bugün sünnet tarihi almak için devlet hastanesine götürdüm. Önce gün vereyim dedi sonra iptal etti. Oğlum çok hareketli eli kolu durmayan bir çocuk doktorun yanında da sanki anlıyormuş gibi dinledi falan. Doktorda şu an bölgesel uyuşturma ile yapılır ama basinda bir sürü hemşire kolunu bacağını tutacak psikolojik olarak travma kalabilir dedi. Devlet Hastanesi’nde anestezi de bir yaştan önce tamamen uyutmuyormus. En iyisi tam bir yaşında olsun, 10 kiloyu tamamlasin öyle getir dedi. Aslında bir yandan mantıklı geldi söylediği ama yine de emin olamıyorum. Sizce başka bir doktora sormalı mıyım?sizin çocuklarınız da nasıl olmuştu anestezi?