Hanımlar merhaba . 3 aylık bebeğim var uykusu var ama ağlıyor uykuya direniyor . Ayağımda sallıyorum ağlıyor illa kucakta evi gezerek uyucak onu istiyor . Uyuyor busefer uykudan sanki bir şeu yapmışız da canı acır gibi ağlayarak uyanıyor ve kısa kısa uykuları , birde uyurken bi gülüyor bi ağlıyor rüyasında . Atak dönemimi dedim ama atak dönemimizi geçirdik . Uyumak istiyor ama uykuya direniyor . Bu durumu yaşayan varmı ? Veya uykuya geçiş yönteminiz ?