Sanem5580 Kızlar iyi aksamlar. İki gündür sol göğs ucunun hemen altı çok acıyor dokunduğumda sertlik var. Ve kızarmış durumda orası. Oğlum var emziriyorum. Yani niye olur böyle başına gelen varmı?
Sunshinemom Sanem5580 mastit olmuşsun. O bölgeye sıcak havlu tut,sıcak su tut duş al vs yumuşatman gerekiyor ve hep emzir sonra geçiyor korkma.süt kanal tıkanıklığından öle oluyor göğsün tam boşalmadığı için.
Smyyenil Sanem5580 benimde öyle olmuştı ateşim 40 lara çıkıyordu ve eklem ağrılarım vardı sıcak su masaj sıcak havlu lahana hiç bişey fayda etmedi ateşiniz ağrınız varsa beklemeden doktora gidin antibiyotik başlayın doktorum antibiyotik verdi amoklavin öyle geçti benim ki. Geçmiş olsun
Eftelya32 Ipegim bende aynı durumdayım el ve ayak eklemlerim ağrıyor bazen çok sıcaklıyorum bazende üşüyorum acaba hangi doktora gitmem gerek
Aliaslan1 Sanem5580 sık emmezse eğer meme tam boşalmadığı için oluyor sert yere elinizle masaj yapın özellikle duşta suyun altında sık sık emzirin boşalmasını sağlayın ama ateşiniz vs olursa mutlaka doktora gidin antibiyotik gerebiliyor çünkü
Durulina17 Benimde olmuştu kist sanmıştım sıcak bir duş aldım duşta güzelce masaj yaptım sık sık emzirdim veya sağım yaptı 1 2 güne geçmişti içinizi ferah tutun
Smyyenil Eftelya32 aile hekimine gitmiştim bana saçma etkisiz bir antibiyotik yazmış kullandım hiç faydası olması doğumumu yaptıran doktorum da kontrolüm vardı ona söyledim o ilaç yazdı yeniden. Kadın doğumcu yani