Benim 3ay 10 günlük oğlum. Hergun bez degistirmekten bıktım hani herşey o kadar pahalilandiki. Bez bile alınmaz oluyor ama bebeğim sağolsun yiyip yiyip siciyo bazen gözlerime bakıyo bende diyorum ki birazda yapma kilo olsun diyorum oda sağolsun bakıp gülüyor