gmzlgzl aynı konuyu açmayı düşünüyordum ben de. Benim bebeğim de 3.5 aylık, hala devam ediyor. Bitmesi derken kendi kendine gaz çıkarabilmesi kastediliyor dimi? Dört gözle bekliyorum o günleri
İşin kötüsü hem emzirdigimde hem mamada oluyor. Kendimi de sucluyorum yani ama gaz yapan yiyecekler listesine baktığımda yok yok..