RabiiAsel Arkadaşlar merhaba. bebeğimin burnu tıkalı hırıltılı nefes alıyor burun temizliği vs yapiyoruz doktorumuz makina kullanmamızı önerdi almadan sormak istedim kullananlar varmı hangi marka nasıl memnuniyetlerinizi öğrenebilir miyim ?
hurremsultann RabiiAsel nebulizatör mü önerdi doktorunuz ilaçla burundan hava vermek mi yoksa oda nemlendirmek için mi ?
ErkekkAnnesii RabiiAsel nebülizatör dimi canım istediğin canım ben kullanıyorum daha doğrusu aldım kullanamadım oğlumda alerjik bronşit çıktı oğlum izin vermedi kullanmamıza sesinden kaynaklı ama daha sessiz çalışanları varmış özellikle ona dikkat edin benim aldığım makine çok ses çıkarıyor
aysenurkerem RabiiAsel soğuk hava buharından bahsediyosunuz. Eğer o ise bizde wewell marka aromaterapili olanı kullanıyoruz. İçine okaliptüs yağı koyuyorum. Faydalarını okuyabilirsiniz
Elfelf475 RabiiAsel bütçeye göre weewell markasından alabilirsiniz ama dikkat edin az önce e bebekten 370 e eşim aldı Trendyolda yorum okuyayım dedim orada 440 TL idi
Aslihannazli https://www.trendyol.com/weewell/whc714-soguk-buhar-ufleyici-p-1987429 ben bu markanın aldım dün elime ulaştı memnun kaldık odanın havasını yumuşaktır bi inceleyin istersiniz sessiz çalışıyor gayet iyi