meervenurrr bizde ek gıda 6 ayda başladık pek parlak değil keyfi gelirse yer yoksa yemez zorlamamaya çalışıyorum emekleme çabası var ama sonuç yok henüz 😂 oturuyor sürünüyor bol bol gevezelik ediyor ısırıyor yüzümü dişleri kaşınıyor, aktivite üst üste dizme yapıyorum ama pek oralı değil hepsini tek hamlede döküyor😂 ayakları üzerinde durmak istiyor destekliyorum bende ellerimle onun dışında bolca şarkı söyleyip dans ediyorum gülüyor epey kedilerim var onları izlemeyi çok seviyor