Asenakaya Eşim test verdi corona belirtileri var. Test verdi. Üstünü örtüyor üşüyorum diyo napıcaz üstünü örtmek gerekir mi battaniye yeterli mi bilemedim
Utkucan Asenakaya ateşine bakın yüksekse ince giyinsin ve ince bişey örtün birde parol içsin büyğk ihtimalle koronadır
Deletedmom_61 Asenakaya of üşüyerek başladım daha sonra ateşim çıktı ama donuyor dım İnşallah korona değildir
Asenakaya homosapiens Utkucan Deletedmom_61 battaniye örtüm yorganı üzerinde zorla aldım uyudu şimdi ara ara bakıcam işte
Utkucan Asenakaya ateşini ölçtünüz mü yüksekse pike tarzı bişey örtseniz daha iyi battaniye ile dahada artar sıcak tutar
Utkucan Asenakaya siz ama ateşini ölçerek hareket edin ateşi yoksa kalsın battaniye elinizlede anlarsınız