Dream64 TheLittlePoncik Cgdmltr93 20 aylık kız bebek için üst sınır kilodan fazla ama obez gibi bir tanı koydu mu doktor
Dream64 Cgdmltr93 Yanlış anlamayın lütfen meraktan sordum nolur yanlış anlamayın arkadaşımın bebeğinin kilosu da üst sınırın üstünde onun adına sordum bu soruyu
MelekSubasi Dream64 Belki de sizin bebeğinizde ideal kiloda ama burdaki kiloları okuyunca üzüleceksiniz düşük görüp yada yüksek görüp.
Cgdmltr93 Dream64 yok hayır anne sütü alıyor hala.mama verseydim belki obez tanısı konabilirdi. Ben 1.75 100 kiloyum. Eşim 190 110 kilo 🤗 genetik bizde.
Dream64 Cgdmltr93 Anladım genetik o zaman arkadaşımın bebeği de öyle sizinki gibi de onunda babası yapılı genetik sanırım. Kilosu var ama kalıplı duruyor. Sağlıklı olsun bebişler. 😇😍
busgokalp Dream64 21 aylık 13.200 gram boyuda 96 cm ama önemli olan sağlıklı olmasıdır. persentil tablosunun içerisinde bir değerde ise sorun yoktur. Kilo sağlık demek değildir diye de eklemek istiyorum.