13 ay 9 günlük sadece baba dede mama diyo Köpek görünce oşt diyo tavuk görünce kış diyo bu kadar anne demiyo yada hayvan ismi soylemiyo 16 aylik çocuk gördüm bütün hayvanların ismini soyluyo daha 3 ay var ama kafama takmaya başladım 13 aylik daha fazla konuşan bebekler var mi acaba