Zekiye-81 Kızım 7 ay 26 günlük geceleri sürekli sıksık kalkıyor aglayarak ve sadece emerek susuyor aç olsada olmasada emmek istiyor. 6. Ayına kadar emzik emiyordu ozaman böyle bir sıkıntım yoktu emziği bıraktığından beri bu şekilde. Ne yapabilirim tavsiyeleriniz nedir?
yaramaz_bocegim Zekiye-81 13 aylık çözüm bulamadım 🙆♀️ emzik ne güzel nimettin sen diyorum her gün 🙄
Soe Zekiye-81 7 aylık oğlum sabaha kadar emziriyorum birlikte yatmaya başladık mecbur, çok terliyo benimle yatınca da. Benimki emzik de emmiyordu bi kaç gündür ne oldu da böyle oldu ben de anlamadım. Gece bi kaç defa uyanırdı da sabaha kadar emzirmek zor bi de çalışıyorum
serebro Zekiye-81 çözümü anca uyku eğitimi. 21 aylik hala geceleri ağlar ve emmek ister. Kendimde uyku eğitimi verecek sabrı bulamıyorum ama her uyandiginda emzirmeden uyutmaya çalışıyorum.
-eylull- Yasemin38 gece bizdr böyleyiz emzik kullanmadı 4. Ayda. Gece uyku haram oldu. Bırakıp bırakıp geri almak istiyor emerken tam bir sabır sınavı benim için. Sabaha kadar memede çözüm bulamadım ben
Sukranceylan 10 aylık olarak bizde de durum aynı , çözümü bende bekleyeyim 😬 6 diş çıkardık , 2 tane de yolda
Zekiye-81 Sukranceylan bizim sadece alt 2 dişi çıktı şuan 8. Ayına girmek üzere diğerleri ne zaman çıkar
Minikberin Bu isin çözümü ancak uyku eğitimi gibi duruyo. Benim kızım da 6 aylık hep emerek uyuyordu ben çok zorlaniyordum her tarafim kasiliyodu sabahları aşırı yorgun uyanıyordum 1 aydır uyku eğitimi için uğraşıyorum emmeye kalkiyo ama hic değilse yanimda yatmiyo artık
Zekiye-81 Minikberin yanımda yatmıyor yani aynı odamızda yatıyor ama kendi beşiğinde yatıyor siz nasıl verdiniz uyku eğitimini kendiniz arastırarak mı yoksa bir uzman yardımıyla mı ?
Sukranceylan Zekiye-81 bebekten bebeğe değişiyor , bir defasında bi kaç tane dişte çıkarabilir teker tekerde. Tamamen yaşayıp göreceksiniz 😬 inşallah kolaycacık atlatır bebişiniz 🥰