Sunland_ Arkadaşlar selam bebeğim 7 aylık diş çıkarma dönemindeyiz ik tanesi çıktı bile huysuzluk cok var , televizyon izleyince oyuncaklarıyla birlikte oynayınca biraz sakinleşiyor , bu dönemde cizgi film izletmek ilerde sorun yaratır mı sizce ?
mucizem3006 Sunland_ göz muayenesi yaptırdınız mı, bizim sıkıntı çıktı astigmat var 7 aylığız TV telefon kesinlikle yasak
Visnelivotka Sunland_ Bende izletiyorum 7 buçuk aylık valla 🥺 Bizde izleye izleye büyüdük bişey olmadı ama bilemiyorum yani bende burda durayım merak ettim 😇
Alpingo Sunland_ tv yi 18 aydan sonra anlmaya çalısııyplar şimdi renkler ve hareketler hoşuna gidiyor yoksa anlamıyor bence baktırmasn iyi olur
SeverusSnape Sunland_ yaratır gibi kesin bir ifade kullanılamaz ama yaratabilir elbette. İhtimaldir. Dikkat eksikliği, konuşma geriliği, uyaran eksikliği gibi durumlar ortaya çıkartabilir.
Mrvhtp81 Sunland_ şuan anlamadığı için tüm odağını dikkatini bebekler oraya verdiklerinde dikkat bozukluğu ileri TV izlemede otizm gibi durumlar olabiliyor 3 yaşından sonra belirli süre izletilebilir tabiki tamamen. Kisitlayamayiz
ErkekkAnnesii Sunland_ canım olur yada olamaz diyemeyiz ama konuşma geriliği dikkat bozukluğu otizm gibi vs. şeyler olabiliyor olmayanda var tabi kesin kanıt yok ama izletmemeye çalış ve hareketlerinde kısıtlanma oluyor daha çok küçük şuan anlamıyor zaten ve yoruyor tv çok uyarana maruz kalıyor uykusuna bile etki ediyor oğlum 19 aylık tv izletmemeye çalışıyorum ama yemek vs konusunda sıkıntı yaşarsam bazen yaşıyorum en sonra radde 5 dakika falan açarım o kadar o da en son aşamada onu bile yapmak istemiyorum ama bazen olmuyor yani hiç izletmem demiyorum ama belli bir zamana kadar izletmemeye çalışıyorum
Mavisanasi Sunland_ kizim 9 aylık hem hasta hem diş çıkarıyor bazen arada izletiyorum çok ağladığı zaman mecburen