Pitirciklannesi Merhaba buzluktan tavuk çıkardım kestim ama yemek yapamadım işim çıktı dolaba koyup yarın yiyebilir miyiz kızlar ?
ayseeeasln21 Pitirciklannesi ben tekrar buzluğa değil de dolaba koyuyor yarın yapiyorum . Bildiğim kadarıyla cozdurulen et tekrardan buzluğa dönsün diye konulmaz zararlı ama dolap kısmına koyarsınız hicbirsey olmaz
Youngmom7 Pitirciklannesi atmayın yarınki yemeği yapın sote mi tava mi nyse bırakın yarına bnce daha mantıklı
Wolverine ayseeeasln21 bu doğru değil malesef çok zehirlenmeye müsait bir durum, tavuk cozuldukten sonra bakteri üretiyor ya tüketilmeli yada pişirilip dolaba konulmalı
17062019 ayseeeasln21 Buzluktan çıkan tavuk normal buzdolabına konup Bekletilmez bilginiz olsun.Ciddi zehirlenmelere yol açıyor. Ölüme kadar götürüyor. Et Bi nevi ama tavuk çok riskli
Wolverine Pitirciklannesi buzlukta çıktıktan sonra tüketilmesi lazım, yada haslayip dolaba koyun yarin yaparsın yemegini
tineanigra Pitirciklannesi tekrar dondurulmaz ama buzdolabında saklanabilir. Ama işi garantiye almak için söz konusu tavuksa 2 dk sote yapar öyle koyarım
Pitirciklannesi Hep_mi_uykusuz Guneyinannesi1 17062019 Feyyyzza o kadar ikiye ayrılmış ki cevaplar ne yapacağımı bilemedim ama sanırım riske atıp yemem bilmiyorum teşekkür ederim herkese 🙏🏽🪅