3.5 ay once .. daha yeni dogum yapmısken,daha 10 aylık evlıyken 8 aydır altadılgımı ogrendım yani evlendıgımden berı aldatılıyormusum post acmıstm zaten. Bebegım daha 3.5 aylık dısarda calısacak durumum yok emzırıyorum acıkcası mama alacak durumum da yok annemlerdeyım ama ınsan ıster ıstemez bu durumda kendını yük hissediyor. Homeofice bir iş arıyorum evde calısabılcegım bi işe cok ıhtuyacm var. Halkla ikişkiler lise mezunuyum. Varmı bildıgınız bi iş hanımlar? Cok cok ihtıyacm var boyle bir işe 🙏🙏