Hasretk Kızlar 16 gün oldu hala gobek bağımız düşmedi sağlık ocağına göbeğinin resmini gösterdim gayet güzel dedi batikon ve gazlı bez verdi üç gündür onu kullanıyorum ama hala bisey yok ne yapmam gerekiyor var mı bu şekilde olan
Buseslm Hasretk bizimde 17 18.gün fln öyle düşmüştü hatta doktora götürdük doktor bişey yok düşer yarın öbür gün demişti öyle de oldu düşer yakında
Hasretk pnar1991 bide kenarları biraz kızarmış gibi iltihaplanmış gibi ondan da korktum ama normal diyolar bilmiyorum