Kimse de yok sanırım birde nadir bir alerjiymis . Ben kendimde de farkettim normalde tavuk gaz yapar sanıyordum ama öyle birşey yokmuş
. Bende de inanılmaz gaz yapar tavuk . Ve bazen benimde elim kaşınır dokundugumda. Oğluma mirasjm hu sanırım ama geçme şansı olsa keşke tavuksuz hayat mı olur