sevda49 arkadaşlar benim 3 aylik bebegim var ablaminda 1.5 yasinda oglu var bnim sutum bebegime yermiyor mama veriyorum ablam sutunu sagip bebegime vermesi olur mu
Slalaylau sevda49 olur tabiki bildiğiniz biri olduğu için dAha iyi olur hatta çocuklarınızı süt kardeş olarak büyütürsünüz bilinir en azından durum
Kirpisacinannesi Ama Aralık çok uzun değil mi 1 buçuk yaşındaki bebeğin ihtiyacı olan sütle 3 aylık bebegin ki aynı değil
[silindi] sevda49 benimde annemle teyzem emzirmiş birbirinin çocuklarını. Kardeşlerim süt kardeş onlarla çok iyi oldu iki erkek kardeşim var teyzeminde 3 kızı var hem birbirlerinin yanında çok rahat oluyolar hemde kız kardeşimz olmuş oldu😍
Nihaldc sevda49 sağıp vermesi halinde süt kardeş olmuyorlar. Birebir emzirmesi durumunda süt kardeş olur.
Bartununannesi Nihaldc emzirmesine gerek yok sütünü vermesi yetiyor. Sütün baska anneye ait olması, sütün sütü emen çocuğun midesine ulaşması yeterlidir süt kardes olmak için