fadikada Benaytemel ilk defa duydum bir doktora götürün bence nefes darlığı diyorsunuz ciddiye alınması gereken bir durum. Nefes darlığı derken bir tarif edermisiniz yani çok ıkınıyor yoruluyor mu acaba? O nefesini mi etkiliyor ?
mihra_hatice Benimki de yapıyo o sesi emerken birden kaka yapacaksa haber veriyo ıııı ııı ııı diye sonra pırtttt. Sonra oooooo diyo😂😂 ben gülüyorum. Ama nefessiz kalmıyo.