Cemre-35 sakın kapatmayin odaya, küçücük çocuk o. Kucağınıza alın, sevin, ne bilim benim oğlanda öyleydi bı ara aglak, mız mız.. Ben ağlaması bittikten sonra sürekli konuşuyorum. Israr ettigi yanlışını bilmesini istiyorum. Zor, sizi anliyorum ama odaya kapatmak filan bunlar çocuğun psikolojisini bozar, yapmayın yazık.