Deletedmom_49 Canım bende 1. Ayda kendim alistirdim resmen o kadaaar ağlayan gazlı reflu alerji egzama kaşıntı derken beni yedi bitirdi gece battaniyeyle salliyorduk,her uyudugunda uyanana kadar ayağımda bi yere gittiğimde hiç bir zaman oh.uyudu diyip bırakıp oturamadım herkes ayy sen böyle mi oturcan uyuyana kadar diyodu ama napiyim mecburdum hala da öyleyim oturmaya gittiğimde ayagimda sallarım aman yeterki uyanmasin diye ama tam 1 haftadir kendi kendine kucakta pis pışlayarak uyumaya başladı bence kendi keyiflerine gore davranıyolar,kucakta uyuyor hamagina koyuyorum gece sürekli uyanip sallıyorum napalım bizim bebelerde böyle🥴🥺ama geçicegine inanıyorum ve geçicek o güzel günleri görüceksin💕💕