Ay varya o kadar sıkıldım o kadar bunaldım ki anlatamam. Ne güzel ilk 2 ay sallamadim kayinvalidem bir alistirdi ayakta sallamaya halen sallıyorum 10 aylık oldu. Gece uykusundan uyandığında bile sallattiriyor bazen saatlerce sallıyorum. BIKTIM ARTIK. Beşiğinde sallamak istiyorum onu dahi kabul etmiyor. Elektrikli ana kucağı vardı bir kez bile binmek istemedi. Nedir bu oğlumun bana zulmü! Ek gıda yemez, uykusuz, inat., Oyuncaklarıyla asla oynamaz tek bildiği tepeme çıkmak. Tuvalete,mutfağa giderim arkamdan ciyak ciyak ağlar. Allah’ım sinir hastası oldum çıktım. Tek başıma 10 aydır resmen anam ağladı…