Balbocugu Kızlar bu hipp gece maması var 4.aydan itibaren kullanan var mı? Ne zaman kullandınız? Bide püreler var onların üzerinde de 4. Aydan itibaren yazıyor.sadece mama kullanıyoruz 5 aylıkken kullanmaya başlasak sorun olur mu acaba ?
1995 Balbocugu bizde sadece mama kullanıyoruz 4+ yazandan aldım oglum cok sdverek yedı ama agır geldı o gece uyumadı gunduz verdım huzursuzlandı bende dahada vsrmedım sımdı 5 ay 10 gunluk 20 gun beklıyım ek gıdaya başlıyım dedım canım onlarıda alırım gene o zaman verırım dedım 🙂 tabı her cocuk bır degıl dene ıstersen 🌺
busraaldemir1485 Balbocugu benim bebek 6 ay 1 haftalık hazır pureleri yeni kullanıyorum ve şeftali kullanıyorum sadece mevsimi olmadığı için yatsın diye. Elmayı armutu evde yapıyotum en iyisi taze yedirmekmis olabildiğince ev yapımı şeyler yedirmeye çalışmanızı tavsiye ederim