Sedagns
Kafasına eserse yer, paşa gönlü istemezse yemez.. Aynı şey uyku için de geçerli.. Hele uyku konusunda sürünüyorum resmen. 3 ya da 4 saatlik uykuyla geziyorum ve alıştım sanırım buna.. Öğle uykusu 1 saat uyurdu ama son 1 haftadır 35-40 dk falan uyuyor🤦♀️
Yemek yerken sürekli yiyeceklerle oyun oynuyor, engelleyince bağırıp ağlamaya başlıyor. İstediği bir şey olmayınca yere atıyor kendini, elindekini falan fırlatıyor,bazen bize vuruyor.
Biberon olayı beni de çok zorluyor, uzun süredir biberon almıyor. Sütü, kefiri bardakla ve pipetle veriyorum kendi içmek istediği için bırakıyorum ama genelde yere döküyor, ellerini falan sokuyor bardağın içine..
Bu akşam uyuturken uykusu olduğu halde uykuya çok direndi ben de geceden beri bitik haldeydim, sanırım onun verdiği gerginlikle biraz kızdım ve şu an çok pişmanım ağlıyorum saatlerdir. İyi olsunlar da bu günler geçecek hepsi bize tatlı bir anı olarak kalacak. Yeter ki bu süreçte onlarla inatlaşmayalım, biraz kendi haline bırakalım, onları üzüp yıpratmayalım 😔😔