ipekbocugu Bebeğim 6 buçuk aylık, iki gündür gündüz uykularında uyuduktan 15 dk sonra uyanıyor bugün akşam 6 da uyudu iki buçuk saattir uyuyor , siz olsanız ne yapardınız, bu arada geceleri de 3 te uyanıyor sonrası yine uyutuyorum uyanıyor şeklinde.
Cigdemss ipekbocugu 3 uyku olacak şekilde düzenleyin yada 2 . Sabah ilk kalkış saatinden sonra 2-2,5 saat aralıkla yatırın gece uykusu için 3 saat aralık koyabilirsin. En geç 8-8:30 da uyumuş olmalı gece uykusu önemli.
Psikologanne00 ipekbocugu gündüz az uyumuş ondan ben olsam uyandırmam. Benim ki de bazen öyle uyuyor tam yatma saatine gelmeden 2 saat uyuyup kalkıyor 😩
NefesMaviDeniz ipekbocugu Akşam en geç 17:30da gündüz uykusunu tamamlaması gerekir. Buna göre de 20:00-20:30 gibi gece uykusuna yatırırsanız gece 3 gibi en fazla acıktığı için uyanıp tekrar uykusuna devam edecektir. Birkaç gün bu sizi zorlar belki ama dayanın buna alışmasını sağlayın. Gündüz 2 uyku yaptırmanız yeterli olacaktır. Tabi 3-3,5 saat gündüz uyusa geceleri çok çok rahat edersiniz.
kirmizibasliklikiz_ ipekbocugu benim cocugum aksam 6da uyursa 45 dk sonra uyandiriyorum brn gece uykusu gec olmasin diye 😁
ilaydaadoruk Gece uykusu için biraz erken gündüz uykusu için geç bir saat olmuş ben olsam o saatte uyutmamaya çalışıp uyku saatlerini düzenlemeye çalışırdım ama tabi sizin için sakınca yoksa uyusun bebişiniz :)
ipekbocugu NefesMaviDeniz ayakta sallanarak uyuyor gecede çok fazla uyanıyor. Desteksize alışması lazım tüm çile ondan
watermelonlove ipekbocugu Bugün tam 6 aylık olduk. Ben uyku saatlerine dikkat ediyorum erken uyanırsa eğer geri uykuya döndürmeye çalışıyorum direndiği vakitler oluyor tabi uzun uyumak isterse de yarım saat tolerans tanıyorum uzarsa eğer mecbur içim elvermese de uyandırıyorum düzeni bozulacak diye korkuyorum bu sefer tüm saatleri ileri ya da geriye kayıyor. Saat 20.00 de uyutuyorum ama ilerleyen aylarda 9 a çekmeyi planlıyorum
madrefelice Ben uyandırıyorum çünkü 6. Ayda 10 saat gece uykusu yetiyor 6 da uyuduğunda gece uykusunu alıp kalkıyor bazen 1 bazen 3 bazen 4 de o yüzden artık akşam en geç 6 ya kadar uyutuyorum sonra kalkıyor 9 da uyuyor ama bebeğiniz her zaman böyle yapmıyorsa o güne özgüyse uyandırmayın tabi siz daha iyi bilirsiniz huyunu
Ezgi53 ipekbocugu benim kızım 18:00 dan sonra gece uykusuna geçiyor. Belki sizinki de geçmiştir? Durum güncellemesi yapın merak ettim
Irmakprensesinannesi ipekbocugu benim kızım geec en geç 9:30 uyumuş olurum bazn nadir 10 sarkar oda saçma saat te akşamüstü uyuduysa gündüz uykularimiz biraz sikinti li oyuzdn
ipekbocugu Ezgi53 12 de ama iki gündür 15 dklik uykularla duruyordu ben de çok istiyorum aslında günde 5 saat uyusun 3 uyku yapsın hatta geceden uykusuz olmama rağmen 7 buçukta kalkıyoruz düzeni olsun diye ama yok uyumuyor