Kızlar merhaba aranızda kalıcı eyeliner yaptıran var mı bugün yaptırdım ilk seans böyle acı görmedim bu kadar acıması normal mi yoksa sürdükleri krem mi etkisizdi anlamadım asla uyuşmadı böyle mi oluyor normalde ikinci seansı nasıl yaptıracam onu düşünüyorum kara kara incecik varla yok arası yaptı dayanamadıgım için ikinci de kalınlaşır mı bilgisi olan var mı🥲💖