Kızlar oğlumun 1 yaşında tam kan sayımı yapıldı kanı ve demiri çok düşük çıktı doktor kan şurubuna ve damlaya başladı onları kullandıktan sonra yanaklarında kuruluk ve kızarmalar oldu başka bişeye alerjimi oldu bilmiyorum ama farklı hiç bişey yedirmedim başına böyle bişey gelen var mı aranızda