Mucize-1 Kızlar sigortalı çalışıyordum hamileyken ve doğum parası yatmış bana biraz yüksek bir Mevla yarın ptt ye almaya gidecem parayı şak diye çıkarıp verirler mi parayı ?
Eses20 Mucize-1 bazen bizde o kadar para yok diyebiliyolar, merkezi yerdeki büyük şubeye giderseniz daha iyi olur
Balkupum2505 Mucize-1 ben gittiginde o kadar para kasada olmadigini soylediler biz sizi arayalim o zsmsn gelin dediler 1 gün sonra arayip verdiler