mervewy1 Arkadaşlar bebeğim 4 bucuk aylık ama bana neredeyse hic gülmüyor 😂sürekli çabalamama rağmen ama eşim yüzüne baksa gülücükler atıyor hevesleniyor heyecanlanıyor böyle olan bebekleriniz varmı sinirim bozulmaya başladı 😂😂😂
MiracAlpinveUmutunAnnesi mervewy1 Demekki bu 4 aylıkken böyle 4 yaşındaykende 😄 Benimki 4 yaşında küçükken de babacıydı halen öyle Hatta gündüz anneci akşam babacı😄
NursenaT mervewy1 benim kızımda bizi tınlamıyor abisini görünce başlıyor gülmeye akşama kadar şebeklik yapıyoruz ama o sadece abisinin yüzünü görünce bile gülüyo 😄
Dilekleklek mervewy1 ahhh ahhh daha 2 aylik simdiden basladi Hatta bizimki daha hamileyken bile ona tekme atar bana dururdu Ama hep hayalimdi ben babaciydim babaci bi kizim olsun istiyordum
Mavis34 mervewy1 benim.oglumda babası eve gelince ona kahkahalar atiyor 3 aylık. Bana sadece gülümsüyor. Tesadüfen babaya bırakıp iş yapıp geldiğimde anladimki bir süre benide görmeyince geldiğimde banada kahkaha atıyor. Demek sürekli görünce gülmüyormuş