Hnf123 AytenMina bende dikkat edeyim fayda var.kullandığınız kremin tam adını yazar.misinix yoğun nemlendirici arıyorum bende
Hnf123 AytenMina mustelanin şampuan ve losyonunu kullanıyorum. Dalin granül sabunla yıkıyorum kıyafetlerini başka ne onerirsiniz
alerjikbebek Hnf123 Oğlumda vardı. Dalın ve o tur şampuan sabun lif hic kullanmadjk kestik. Hipoalerjenik deterjan kullandık roxy adında. Juvera marka krem ve şampuan kullandık.
demirkof Hnf123 mustelanın stelatopia serisini kullanın. Vücudu için de bioderma atoderm kullanın ben çok memnunum.
_Gamze_ AytenMina merhaba.. mustela stelatopia kullanıyordum artık iyi gelmediği için bıraktım doktorumuz da la Roche önerdi krem ve temizleme jelini aldım.. oğlumun ağız çevresi kuruyor kızarıyor kış ayıyla beraber.. memnun musunuz acaba la Roche den.. siparişim daha gelmedi de
AytenMina _Gamze_ ben cok memnunum kızımın cildi cok hassas atopiyi tamamen yasadık cok zor zamanlar gecirdik doktorumuz çnerdiginden beri baska hiç bir sey kullanmadım ama şöyle bir durum var vucudu ıslak veya pis kalmamalı cok sık dus almalı nemlendiricisini kullanmalısınız onun yatıstırıcı özwlliği var kasınmasını engelliyor vucudu rahatlatıyor. Ütülü kıyafet kullanıyorum parfümlü hiç bie şey kullanmıyorum
AytenMina Mrs-Turkk merhaba, yukarıda da belirttigim gibi cok sık duş aldırdım her duş sonrası güzelce kurulayıp nemlendiricisini sürdüm parfümlü deterjan yumusatıcı sampuan vs kullanmıyorum dısarı cıkarken atopik koruyuculu güneş kremi sürüyorum ütülü camasır kullanıyorum
Melikesahinler Hnf123 benim kızımda öyle malesf hiçbir ilaç krem fayda etmiyor bıraktım artık krem kullanmayı da
Hnf123 Arasasyaarya mustela losyon kullanıyordum ancak mustela stelopia dediklerinden alacağım bakalım
Szeynepelam Kızımın da tüm vücudunda egzaması vardı aynı şekilde kaşınmaktan mahvoldu, herşeyi denedik en son bepantol sensiderm pompalı krem iyi geldi bize kesinlikle eskisi kadar kaşınmıyor tavsiye ederim.
theAna Hnf123 sık dus aldırmak gerekiyor ama her seferinde şampuanlı değil. Ben bioderma atoderm baume aldım sabah akşam kullanıyoruz kaşıntıyı kesti. La roche de övülüyor baya.
ozgennk Hnf123 önce kendi yediklerine dikkat edeceksin dedi doktorum kızartma türü şeyler hazır gıdalar sosisler çikolatalar hazır meyve sularını keseceksin biraz dedi o dönemde hiç yemedim dikkat ettim bir hafta içinde geçmişti tabi ara ara küçük küçük oluyor gibi yapcak bir şey yok
theAna Hnf123 ben de korkuyorum ama karşıyıp kanatmasından iyidir dedim. Oturma odasını iyice ısıtıyorum öncesinde hemen suyla yıkayıp giydiriyorum. Doğduğundan beri böyle yıkıyorum bi sıkıntı olmadı şükür. inşallah faydası olur size de, en azından rahatlar bebiş. 🌸
_Gamze_ AytenMina biz de memnun kalırız umarım.. 6 aylığız doğduğundan beri her gün duş alıyor neredeyse.. nemlendirmeye de özen gösteriyorum ama la Roche yeni deneyeceğiz ben de merak ediyorum açıkçası.. ütü işini bırakmıştım aslında atopik ciltte ütü neden önemli acaba