Eymenimmm ne kadar tuhaf ki türkiyede insanlar bebeklerinin aşılarını maddi açıdan karşılamakta güçlük çekiyor yurt dışanda hiç birşey ödemiyoruz ne doğuma ne aşılara geçen hafta menenjit aşısı yapıldı oğluma hiç birşey ödemedim türkiyede buna bir çare bulumalı çok yoksul insan var genede herkez alamıyordur ve bu yüzden aşı olmayan bebek çok ve millet bu yüzden hem kararsız hemde aşı karşıtlığı başlatıyor 🤷♀️