Hepinize şunu söylemek isterim ki, ilk bebeğimde 7 günlükken çalışmaya başlamış bir anneyim, hayat şartları. Yeni doğum yaptığım için iş yerinin biraz vicdanı ile sabah 10 akşam 17:00 olarak çalışıp, bebeği anneannesine bırakıp, iş çıkışı koştur koştur eve gidip, eve girdiğimiz an eşimle beraber saat 17:30 dan gece 00:00′ lara kadar elimizde battaniye arasında bebek sallayıp, gece sabaha kadar saat başı kalkıp, sabah yine uykusuz bir halde işe giden ve bu duruma tam 3 ay bu şekilde devam eden bir anneydim. Bebeğim uç noktada kolikti. Bazen gece yarıları ile arabada sokak sokak gezip uyuttuğumuzu bilirim. Buna rağmen bundan 9 yıl önce, hiç bir doktor bana al şunu kullan demedi. Ya da ben farklı çareler aramadım. Aklımın ucuna bile gelmedi. Şimdi bu yeni gündem olan bay bay night damlası, bana göre içerik olarak zehirdir. Bunu zaten detaylı olarak paylaşmıştım kullanacak ya da kullanan anneler için. Ben eczacıyım diyen biri ile de burda tartıştık ve malesef ki sonunda kendisini kabul ederek tavsiye etmiyorum ama satıyorum dedi. Bu bir ilaç pazarlama sektörü. Bunu doktorlara tavsiye ettirip ilacın satışını güçlendiriyorlar ilaç firmaları. Aynı durumu ben alerji teşhisi koyulan bebek kısmında yaşadım. Yeni doğan kızıma bu teşhis koyuldu. Doğu görevindeyiz erinmedik istanbula gittik güvendiğimiz alerji doktoruna çünkü oğlum alerjik bir bebekti ve sadece o doktor çözüm bulmuştu. Bize net olarak söyledikleri ise, artık doktorların yeni modası alerji teşhisi. Çünkü bize mama firmaları geliyor ve tatil vs gibi teklifler ile bu alerji mamalarının satışını artırmak istiyorlar. Tamamen bir oyun ve çok kötü bir düzen. Ben asla kabul etmiyorum ve bir tane bile bu mamadan bulundurmuyorum dedi doktor. Bebeklere alerji testi yapılamadığı içinde 1-2 belirtiye bu teşhis koyuluyor. Hatta benim bebeğimde tüm belirtiler olmasına rağmen yanlış teşhis koyulmuştu. Bunu size anlatma sebebim ilaç piyasasında dönen oyunları bir nebze anlamanız. Doktorların her tavsiyesine uymadan önce bebeklerimiz için, sorgulayalım araştıralım. Bebeği dünyaya getirmenin en kolay kısmı doğurmak inanın ki. Sonrası çok meşakatli. Annelik bu değil mi zaten. Hepimizin bebişlerine sağlık, huzur, mutluluk, sevgi dolu bir hayat dilerim🌹