cangamze Mrb annelerim ☺ 13 gün sonra inşallah 1 yaşında olacak oğlum.Keciboynuzu özü kullanan annelerim günde ne kadar kullanıyorsunuz,hergun veriyor musunuz?Ya da kaç günde bir ne kadar veriyorsunuz ?Nasıl veriyorsunuz ?Ne gibi faydalarını gördünüz ? 😃
Usengeccanee cangamze ben 14 aylıktan sonra hasta olduğu için kullanmaya başladım ilk 1 ay 2 günde 1 kaşık verdim şimdi 17 aylık olduk hergun tahta kaşığı ile 1 kaşık veriyorum gece uyumadan önce
Balkupum2505 cangamze her sabah aç karnina bi cay kasigi veririm kahvaltisindada 1 tatli kasigi tahin birazda keçiboynuzu özü laristirip peynile birlikte yediririm
cangamze Usengeccanee 1 yemek kaşığı mi tatlı kaşığı mi?birde direk verince yedi mi ?bir şeyle karıştırıp vermediniz mi?
Usengeccanee cangamze yok canım küçük tahta kaşık hayır biseyle karışıtırmadim zaten tatlı sevmeyen Bi çocuk ama mecburen eşimle beraber veriyorum yavaş yavas alıştı yemek zorunda olduğu için ilkte kaçıyor sonra duruyor veriyorum kaçışı olmadığını bildiği için 🤣