Dün test vermiştim ve pozitif olduğumu öğrendim oğlumda 7 aylık dün geceden ateş başladı 4 er saat arayla calpol verdim ve duş aldırdım 37 den aşşağıya düşmüyor 38.5 lara kadar çıkıyor 37 den aşşağıya düşmüyor evde şort tshirt dolandırıyorum ve az önce oğlumunda pozitif olduğunu öğrendik antibiyotik veriyorum ve calpol veriyorum başka önerebileceğiniz bir şey var mı ? Dirençli ateş olursa getirin dediler 🥺 çok üzgünüm ve kendimi çok suçlu hissediyorum