Sevgiemre mrb kzlar sutum az oldugu icin mama takviyesi olarak bimden bebevita diye bi marka kullandm ama hic icmek istemedi kzm artı hic tok tutmuyordu 1 ay tek kullandk mamayi degistirmek istiyorum hangi mamayi kullansam tecrubeli anneler yardim
momandad_16 Sevgiemre bebelac gold kullanıyorum ara ara diğerini denemedim ama gold olanı üretimden kalkıyormuş sanırım severse bebeğiniz stok yapın bence
Yusufbebek61 UMUTUMM___ sma iyi gecelerin farkı ne rica etsem aciklarmisiniz bizde ama normal kullanıyoruz da merak ettim 🌸
Kuzeybabyy Sevgiemre bebelac gold öneririm yeni başladık sıkıntı olmadı aslında hipp te çok güzel ama oğlumu tok tutmadı
FiltreKahve Sevgiemre en çok tok tutan aptamil ama hem çok pahalandı hemde gaz yapıyor bebelac gold ve aptamil dönüşümlü kullanıyorum bebelac gold tavsiye ederim kilo alımı da tok tutması da iyi
UMUTUMM___ Yusufbebek61 bize doktorumuz önerdi gaz olarak minimum seviyede gaz yapan mamalardanmis tok tutuyor kilo alımı güzel kusmasida çok şükür kalmadi öneri üzerine aldık memnunum
Diva Sevgiemre şuan 3 aylık doğduğundan beri mama veriyorum hipp denedim sma nınn2 çeşidinide denedim bize en iyi sma optikpro iyi geldi kolik bir bebeğim var ekstra gaz yapmadı