Normalde Aras yurt içi dışında asla alışveriş yapmazdım bu kargo çok pislik bi kargo hemde o kadar geç geliyor ki bende çok aşırı beğendim denginde bi elbise ve ayakkabı bulamadım eve bile gelmeden şubeye gidip 12,50 karşılığında alıyorsun kargonu bir hafta önceki cuma sipariş verdim hala gelmedi takip den sorguluyorum sürekli aynı şeyleri görüyorum pazar gününe nişan var sağdıçlık yapıcam sayfayla iletişime geçiyorum onlarda gelir bugün yarın diye diye eve çakıldım resmen kargo bekliyorum eşi PTT kargoda çalışan varmı niye hep böyle geç getiriyorlar ne geçiyor ellerine