Hayalizlerim eskiden oğluma hipp organik alırdım. Almıyorum artık çünkü eskiden içinde palm yağı yoktu. Artık var. Zaten pek vermiyorum. 1 paket 2.3 ayda bitmiyor bile. Dışarda yolculukta öyle eline kurtarıcı olarak veriyorum. Şuan hünnap keçi sütlü olanın içeriği temiz. Artık ondan alıyorum. Bir dönem kendim de yapmayı denedim. Yemediler. Haklılar da kaç farklı tarifini denedim hep tadı kötü oluyor.