Merhaba kızım 1 aylık çok uzun süre emzirmek zorunda kalıyorum çünkü uyuyor. Ayaklarını sıkıyorum cimcikliyorum ama işe yaramıyor. Emzirme sonrası da çığlığı basıyo çünkü aç. Önceleri sütüm az sanıyodum ama sıkıyorum fışkırıyo. Ne yapmalıyım? Bu sıcaklarda emzirmek zaten dert ben saatlerce uğraşıyorum ve başka hiçbişey yapamıyorum