Miyonunannesi 1995 evet canım sevmedı sonra yurume arkadası aldım kızım 10 aylık yürüdü ama sevseydi cok heves etmştim pregonun yürütecini almıstım
Ulkuverasmom 1995 5 aylıkken yürütece değil hoppalaya koymuştum çok seviyordu saatlerce zıplıyordu 😂 yürütece 8 aylıkken koydum ama binebileceği çok bi alanı yoktu 3-4 kere anca binmiştir hoppalayı çok daha uzun süre kullandık
Dedimolabilir 1995 bende 5 bucuk aylikken koydum emekleyince istemedi 7 bucuk aylikken emekledi sonrada durmadi ama gercekten is yaparken falan kurtarici fazla da koymuyordum sadece is yaparken .