Suan bende ince uzun kollu atletle tutuorm altinada ayakli giydiriyorum o sekilde duruyor ustunu de ortmuyorum. Bursada yasiyoruz havada cok sicak :( ay usuyormu bunaliyormu insan bilemiyor. Odanin camini aciyormusunuz odadayken Peki? Yoksa sadece odanin kapisimi acik oluyor. Cam bile acmaya korkuyorumda ben nabsam bilemedim