Eflininannesi- çok haklısınız. Her annenin sütü farklı olur tabi, belki benimki de sağdıkça çoğalır. Evet farklı taktikler var sağımda bende onları araştıracağım. Belki kullandığım pompa göğsüme uygun değil o da olabilir, hepsini araştıracağım. Önemli olan bebeklerimizin mutlu bir yuvada huzurla büyümesi olduğunu düşünüyorum zaten. Annelik uzun soluklu bir serüven ve emzirme bunun çok azında yer alıyor bunun da farkındayım. Kendimde mama ile büyümüş biri olarak mamaya karşı değilim kesinlikle. Varsın sağlıklı olsun da mama ile büyüsün, ben yine anne sütü konusunda elimden geleni yapacağım 😊 yorumunuz için çok teşekkür ederim 😊