Berna1234 Mamasız doymuyorsa mama vereceksiniz. Kritik dönemler bunlar aç kalmaması lazım. Prematüre ve zayıf bebeklerin memede çok uzun süre emmesini istemiyorlar çünkü emerken çok fazla enerji harcıyor bebek. Annenin sütü yavaş ya da az geliyorsa emerken aldığından fazla kalori harcıyor. Bu yüzden çok acıkıyorlar, o harcadığı enerjiyi bir yerden alması lazım. Annenin sütü de yetmiyorsa nereden alacak? Artı ilk 4 ay güvenli bağlanma dönemi, sürekli aç hissettiği bir dünyaya gelmiş gibi hissediyor bebeğiniz. İleride psikolojisi açısından da sıkıntılı olabilir dedi bizim doktorumuz. Bebek-çocuk psikolojisi alt yapısı olan bir doktorumuz var, bu konuda çok güvenirim.